Butikken: Bøger, brochurer m.m.

Bøger, postkort m.m.

Ved besøg i Domkirken er det muligt at få en gratis brochure og at købe mere omfattende brochurer, bøger postkort m.m.

Blandt bøgerne er "Sct. Knuds Kirke. Otte kapitler af Odense Domkirkes historie" ved Birgitte Bøggild Johannesen, og Hugo Johannesen med bidrag af Ole Olesen. Odense 2001. Er genoptrykt: Kan købes i butikke for100 kr. og den kan dowloades fra linket herunder (78,1 MB):

www.psykologens.dk/Diverse/Bogen/Sct.Knuds.kirke.pdf

Hovedværket er bindene om Skt. Knuds Kirke i Danmarks Kirker

Om Claus Berga altertavle er udkommet:
Claus Bergs Fynske Altertavler 2018.
 Kort beskrevet af af historiker ph.d. Lars Christensen, med forord af biskop Tine Lindhardt. Udkommet på forlaget Kle•art. Bogen kan købes i kirkens butik. Vejl. udsalgspris 200,-

Turistfoldere om Odense Domkirke:
På dansk
In english
Auf deutsch

Desuden findes "Opgaver i Skt. Knuds Kirke - Odense Domkirke", der kan være udgangspunkt for at gå på opdagelse i Domkirken.
Opavearket kan hentes her.

Brochurer, bøger, postkort, opgaveark m.m. er fremlagt på et salgsbord ved sydindgangen.

Rundvisninger
Rundvisninger i Odense Domkirke aftales telefonisk med kirkekontoret tlf. 66 12 03 92.

De finder primært sted i kirkens åbningstider. Se Rundvisninger.